martes, 1 de enero de 2008

NOU RECLAM PER AL TURISME AUTOMOVILÍSTIC A ALEMANYA

LA MARCA BMW ESTRENA A MUNIC UNA ESPECTACULAR CASA DE VIDRE
Amb l'obertura de la nova seu de BMW a Munic a l'octubre del 2007, Alemanya compta amb un nou al•licient per a la seva gran oferta de turisme automobilístic. BMW preveu que rebrà prop de 800000 visitants l'any, 45000 dels quals hi aniran a buscar un nou vehicle. Els visitants podran fer recorreguts per la fàbrica, assistir a la creació d'un automòbil i , fins i tot , provar qualsevol dels models que hi ha actualment en producció. A més a més, al museu els visitants descobriran la història d'aquesta firma bavaresa nascuda el 1917 com a fàbrica de motors aeris.
Cal tenir en compte que a Alemanya, les seus de marques com ara BMW, Porsche, Volkswagen o Mercedes s'han converit en autèntiques atraccions turístiques que visiten cada any milions de persones. Així, per exemple, a Wolfsburg hi ha la Ciutat de l'Automòbil, a Dresde, hi ha la fàbrica de vidre de Volkswagen i a Sttutgart es poden visitar els museus de Mercedes i de Porsche, mentre que a la ciutat saxona de Leipzig, hi ha l'espectacular planta museu de BMW signada per l'arquitecte iraniana Zaha Hadid.

No hay comentarios: